Tuesday, March 2, 2010

I misunderstood, honest!

What was that, Mom? You wanted me to go IN my crate? Oh, I thought you said to get ON my crate. Honest. That's what I thought you said.

Steve
DSCN0104
PS. If you don't want me to get on my crate, please do not put Wilbur's dishes on it, even if it's just for a second.

Stay tuned for pictures of the new and improved crate!

21 comments:

Khyra The Siberian Husky And Sometimes Her Mom said...

It reminds me of your pikhnikh table days!

Hugz&Khysses,
Khyra & Khousin Merdie

The Musketeers said...

Haha steve ! You're so so so cute !

Cyber-sibes said...

Ha! silly me, I thought crates were for climbing! You know, better vantage point and all that.

~Jack a-roo

Kira The BeaWootiful said...

Wooos, In, on. wherever the cat food is, that is where I am at!

-Kira The BeaWootiful

Franki V said...

Hi five's, Steve!

You so rock. I like the look on your face too. It kinda sez, "you talkin' to me?":-)

Amber and Nala said...

A clear misunderstanding! ;)

Kisses,
Nala

Huffle Mawson said...

In. On. It's all the same to me.

Remington said...

I do believe I heard "on" too....I'm just saying....

Wild Dingo said...

did he REALLY misunderstand or is that just a SIBE charm to keep you from getting the rolling pin or skillet out? LOL...

re: "Juno would know what you were really saying though and eat your shoes later."

either you really know us or um, it's like we're soul sisters or something. because it can't be because we both have SIBES and know how THEY think. nope. it must be because we're soul sisters lost at birth...yup. that's it...

Shmoo said...

Humans just don't speak clearly enough.

Meeshka

The Thundering Herd said...

Details, details.

The OP Pack said...

So did the parents get rid of your patio table? It looks like this way you can look out that window - oh, look, we see the umbrella, the table must still be there.

Thanks, Steve, you made Mom laugh today.

Woos, Phantom, Thunder, and Ciara

The Army of Four said...

Way to take the high ground, Steve!!!
I love jumping on top of Ammy's crate!
Play bows,
Zim

Tanuki Maxx said...

BOL!

Cheers,
Maxx

Winston (smilingpug) said...

not just BOL but Howling out loud. Oh my goodness too funny! Better get his hearing tested!!


Winston

Life With Dogs said...

Does this mean that you have friends in high places? :)

Peanut said...

oh hahaha that is great

Mango the Maltese kiddo said...

You must jump onto the crate like a piece of cake Steve!
Today is Texas's Birthday! Yeah!
Gosh, I've been absent too long, I'm bad but I'm back!
I miss you so much, I want to promise that I visit your blog at least once a week and blog more frequently.
I'll come back to see you soon.
(You don't notice that I have been out a long while, do you? (choking back tears! sob sob!)
Love ya lots!

Tia, Sitka, and Cornelia Marie said...

Go Steve!
Meows,
Tia

Holly and Khady said...

Looks like the perfect place to look out the window to me.

Khady Lynn

The Bumpass Hounds said...

Hey Steve,
Obviously a genuine miscommunication. Not a lot of difference between "in" and "on."
- THB&K